Lååång jobbdag!

Har jobbat många timmar idag och några till blir det. Utöver mina 8 vanliga timmar jag jobbat idag så har vi haft möte på jobbet och nu arbetar jag extra här hemma med portfolio. Barnen på jobbet utvecklas så mycket just nu att det finns massor att dokumentera! ;)

Sen arbetar jag inte bara jobb utan samtidigt försöker jag få ihop det här med kryssningen, då folk har hoppat av i sista sekund och nu vill ha tillbaka pengar. Silja betalar inte tillbaka eftersom det är så tätt inpå kryssningen. Men så går det när man ändrar sig i sista sekund!!

Nej nu måste jag jobba vidare lite innan jag ska ta tag i nål och tråd och sy lite i min ena outfit som tillverkarna tydligen sytt fast blixtlåset lite dåligt på! ;)

 

0 Kommentarer till "Lååång jobbdag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!