Jag klarade halvmilen!!

Hejsan allihopa! 

Som ni förstår så hinner jag inte blogga så mycket nu när jag har börjat plugga, både i måndags och i tisdags pluggade jag exakt hela kvällen. Igår kom det även upp massa annat så som boka monday bar osv som gjorde att kvällen flöt på alldeles för snabbt! 

Idag tar jag däremot ett break från pluggandet och har Fia på besök, vi ska spela Super Mario!! Vi är supertaggade och asgrymma, sitter och typ skriker på varandra trots att vi samarbetar! Haha!

På gymmet idag gjorde jag ett nytt rekord!! Jag sprang halvmilen!! Kände mig så jävla grym!! Ouff!! Nästa gång satsar jag på 40 minuter! :D 

Dags att börja spela!!

 

0 Kommentarer till "Jag klarade halvmilen!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!