Idag händer det!!!! - 0 dagar kvar!

Oh jag är sååå underbart taggad, det till och med pirrar i kroppen! Jag har väntat enda sen December på denna kryssning, så jäkla länge! Det är första gången som jag ska åka Silja Symphony, och i vanliga fall så har dom en lång promenadgata med massa butiken men på denna kryssningen kommer denna 150 meter långa gata att förvandlas till ett enda stort dansgolv på kvällen! Hur grymt kommer inte de bli då? 
2003 gjorde Monday bar detta också så jag har hittat en video från dansgolvet, tyvärr ingen musik men bild iaf!




Här även en bild på promenaden på kvällen (tagen av Jeanette). Ser ni fönstren ovanför dansgolvet? DÄR ska vi bo! Förstå det!? Det är knappt så jag kan förstå det! Tjoho!!! 



Nu är det dags att fixa det sista innan jag beger mig mot stan och möter alla vänner!! 


0 Kommentarer till "Idag händer det!!!! - 0 dagar kvar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!