Han är för go!

Idag kom Piere hem med en present till mig! Igår satt jag och kollade på ett par byxor som jag hade velat köpa men som jag upptäckte var för dyra. Precis dom byxorna hade Piere köpt till mig idag!!! <3 han snappade till och med upp rätt storlek när jag satt där och pratade (nästa för mig själv).. :))

2 Kommentarer till "Han är för go!"
Postat av: Filippa

Kan Piere lära min man om hur man skämmer bort sin älskade?? ;)


Datum: 2012-03-29 / Klockan: 07:21:37
Postat av: Lillknoddan

Haha det vet jag inte, detta är nått nytt för Piere också! ;)


Datum: 2012-03-29 / Klockan: 12:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!