Halva listan checkad!

Puh! Här kämpar jag på att hinna checka av alla punkter på min att-göra-lista inna klockan blir för mycket! Klockan 21 börjar greys anatomy så då borde jag vara så färdig som möjligt.

Än så länge har jag hunnit med att skriva ut dokument på jobbet, ringa Silja om dispens, klippa mig, träna, sola, hämtat ut ett paket och gått på systembolaget. 

Mitt hår fick klippas rätt kort, eller ja, hon klippte nog av 4-5 cm för att det var så jäkla slitet! Jag får ju skylla mig själv som inte har klippt mig på ett år så det var bara att köra. Men jag avskyr att klippa mig. För det första får jag så jäkla ont i nacken när dom tvättar håret, hur jag än sitter i den där stolen så sitter jag inte skönt!
För det andra så ser man varenda litet fel på håret, hur smutsigt det är, hur lång utväxten jag försökte färga bort är och hur slitet håret är. 
Dessutom så lägger dom håret helt slickat längs ansiktet.. Nä fy så jag ser ut när dom klipper mig, förjävligt! Dessutom brukar det väldigt sällan bli bra med den fär så kallade frisyren alla frisörer ska försöka sig på efter att dom klippt, trots att jag säger att mitt hår inte vill formas.. Dom tror mig aldrig och till slut ger dom upp och det ser för täskigt ut! 
Idag hade jag tur för hon hoppade faktiskt över denna fula frisyr, jag fick nån slags slickepottfrisyr istället typ! Haha!



Nu måste jag hoppa in i duschen för att hinna med allt jag ska göra.. Och ni kanske undrar varför jag stressar över att göra allt detta idag när jag är ledig imorgon.. Ja, jag har saker att göra imorgon också och dessutom tänkte jag försöka att för en gångs skull verkligen få ta det lugnt och inte stressa sönder mig på morgonen innan kryssningen! :D
0 Kommentarer till "Halva listan checkad!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!