Gymmet!

Checkade precis in på gymmet. Känner mig inte så taggad så det känns som om jag kommer behöva min hardcore-lista, då brukar jag komma igång ordentligt!

Tänkte försöka mig på mitt rekord på löpbandet igen och sedan döda armarna och avsluta med magen! Det är ju kryssning om en vecka!!
I höstas så mätte jag jag faktiskt olika kroppsdelar så funderar på att göra de igen för att se om det är någon skillnad. Vågen visar ju detsamma fortfarande men kan vara så att jag byggt muskler. Dessa väger mer än fett så jag kanske är närmare målet än jag tror!! :D

Nu kör vi!!


0 Kommentarer till "Gymmet!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!