God natt!

Tänkte bara skriva och säga god natt!

Jag har pluggat ungefär hela dagen (ja det hade gått fortare om jag inte hade suttit på facebook samtidigt! ;) ) och dessutom sprungit fram och tillbaka till tvättstugan. Första inlämningsuppgiften är nu klar och inlämnad så känner att jag har hunnit med det jag ville idag. 

Till middag fixade Piere till slut våfflor, vi fick låna ett järn från en kompis. Tackartackar!

Imorgon börjar monsterveckan med Tilda och jag har i alla fall hunnit med att lägga upp spellistan som ska användas på uppvärmningen! Tjoho, hade ju dock hoppats på att hinna göra hela veckans upplägg men så blev det icke. 

Puss och God natt!!
0 Kommentarer till "God natt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!