God morgon världen!

Här var det vinter igen! Tjockstövlarna och vantar på och skrapa rutorna på bilen, det är just typiskt..
Fast vad gör det när solen skiner och värmer?

Ikväll är det dags för min lillasysters studentskiva. Helt otroligt va stor hon har blivit och att det gått hela FEM år sedan jag var i hennes kläder!
När jag hade studentskiva så åt vi mat och delade ur roliga diplom till alla i klassen. Jag blev utsedd till klassens mamma och jag är fortfarande likadan!

Sedan är det rätt så luddigt under kvällen vad som hände men de jag minns är att min dåvarande pojkvän var gör full för att komma in, vid 12 skulle vi typ sjunga nått och sedan ville vakterna kasta ut en kompis och då gick vi på promenad, resten är svart! :D men då tror jag nog att det var en lyckad kväll!! Haha!!

0 Kommentarer till "God morgon världen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!