God morgon lördag!

Jag vaknade redan strax efter 8 i morse. Det måste vara solens strålar som lyser in genom vår gardiner som väcker mig. Jag får skuldkänslor om jag ligger kvar och sover vidare när det är så bra väder ute!
Så jag gick upp och funderade på om jag inte skulle ta och gå ut och promenera, men jag har inte kommit så långt än. Vår lägenhet var så otroligt rörig så jag satte igång att plocka MASSOR med saker överallt, men nu ser det bättre ut.
Då var det dags för frukost. Men jag kan ju inte äta frukost utan att göra nått samtidigt så nu har jag plockat fram pärmen och alla papper!
Det är bara att sätta igång!


0 Kommentarer till "God morgon lördag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!