Fredag!!

Vilken lång fredag det har varit! Puh!

Efter jobbet skulle jag dra iväg till gymmet och möta Tilda. På väg till bilen så får jag syn på att jag glömt ta av mig dom blåa tosserna... Typiskt! Men tänkte att jag tar av mig dem när jag satt mig i bilen ca 10 steg senare. När jag åker på vägen mellan årsta och Älvsjö upptäcker jag att jag fortfarande inte tagit av mig dem! Haha!

Vädret idag har ju dessutom varit en katastrof. Kolsvarta moln kvickt blev till solsken. Under tiden jag var på rast idag mellan 13-13.30 var det sol, men jag hann inte mer än att gå iväg ca 20 meter i lokalen så ÖSregnade det utanför fönstret! What??

 



Idag är dessutom ingen vanlig dag, för det är Matildas födelsedag!! Ännu en av mina vänner som fyller 24 år, dags för åldersnojja? ;) Vi firade ju henne förra helgen så hon och jag firade med att monsterköra på gymmet istället! Kommer ha fin träningsvärk i helgen känner jag redan nu. 


JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR!! ♥
image description


På gymmet körde vi ben idag. 20 minuter på löpbandet/cykeln och sedan alla delar av benen. Dessutom varierade vi med mage för att hålla pulsen igång. Vi var på gymmet i två timmar idag och vi hade ingen aning om hur det gick till faktiskt!

image description

Jag är HELT slut!!

Jag fick besked från CSN idag om att jag kommer få studiemedel dessutom vilket känns skönt för då kan jag ta tjänstledigt om jag känner att jag behöver eller så får jag ett extra klirr i kassa! Det var heller ingen så jätteliten summa utan nästan 2500 i månaden (två månader).


Nu tänkte jag duscha och krypa ner hos Piere i sängen som redan sover. Ska ju vara på gymmet klockan 10.00 imorgon.. ZzZzZzZzzzz....

God Natt!!

3 Kommentarer till "Fredag!!"
Postat av: Anonym

Hur ska det bli nästa fredag då det ÄR långfredagen??? ;D Snyggt med tosserna på ;D hahaha


Datum: 2012-03-30 / Klockan: 23:40:56
Postat av: Lillknoddan

Långfredagen blir en bakis-dag för mig så den fååår vara lång! ;D

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2012-03-31 / Klockan: 08:43:03
Postat av: Filippa

Hahahaha OK!!! =D


Datum: 2012-03-31 / Klockan: 20:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!