Fredag - 6 dagar kvar

Idag är det den 9e mars och det innebär att gamle Fille fyller 26 år! GRATTIS! Det ska ikväll firas för fulla muggar. När Tilda har solat färdigt och gjort sig vacker så kommer hon över till mig så peppar vi lite innan vi drar hem till Filip där det tydligen ska stå till med stort partaj. Kvällen går troligtvis sedan vidare ut på krogen för mera röj. Jag tror vi kommer få askul! Känner inte alls så många personer ikväll heller så blir väl till att vara väldigt social och lära känna nya människor. Speciellt hans flickvän! Hon ska tydligen vara nått extra, eller ja borde i alla fall vara! Senaste kryssningen vi åkte iväg på var dom inte ens tillsammans och Filip kom till mig och sa "Emelie! Jag vill vara med Michaela! Jag saknar henne!" och nått sånt har jag ALDRIG hört honom säga angående sina ex = Michaela måste vara speciell! :D

Ikväll kör vi!

Här är vi, två lite lagom dragna partynissar!

0 Kommentarer till "Fredag - 6 dagar kvar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!