Fler har undrat..

Vad som hände på studentmiddagen som var halvsännande. Det var inte roligare än så att det hände mest ingenting! Inga lekar eller snapsvisor och när arrangörerna frågade eleverna om de inte skulle köra typ Lambo så visste dom inte ens va de va förutom min syster!

Dessutom fick vi in en efterrätt som såg supergod ut och vi alla högg in och plötsligt hörs först en tystnad och sedan ett ljud.. Den var uräcklig! INGEN tyckte att den ens gick att äta! Eleverna gick och klagade hos arrangörerna för på detta viset ska det ju inte vara. Så i kompensation bjöds det på blandshots. Tack, jag som inte ens drack nå alkohol. 

När Filip som skulle spela kom till skivan sa han: "Fan va dött det var här?? Jag har aldrig varit med om deppigare stämning på en skiva!" Haha! Men jag tror nog att han fick igång alla sedan med lite grym musik!

Ja så de va de!
0 Kommentarer till "Fler har undrat.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!