Börjar likna nått!

Det har varit fullt upp här hemma! Jag har haft fullt upp att rensa bland mina rave-kläder och plocka ut de jag ska ha med mig. Sen är det rätt svårt att packa sådant som smink, hårgrejer och allt för mycket kommer jag att använda imorgon innan jag drar in till stan och möter de andra. 

Sedan kom Jeanette och Mickis förbi för att Januttan skulle låna nagellacksborttagningsmedel. Men då fick jag även sällskap framför Greys Anatomy. Trevligt!

Vi är alla i full sjå att planera morgondagen för att ut det mesta av den. Vilka djs ska man se, hur länge ska man vara vaken, när ska man börja dricka, när ska vi mötas, var ska vi mötas, hur tar vi oss dit, hur får alla sina biljetter, hur ska vi kunna spela musik i hytten, har vi packat allt!!?? Ja ni förstår, det är inte lätt, trots att vi gör detta 4ggr per år! ;)

Nu tänkte jag slappna av lite och mysa en stund i soffan innan jag lägger mig för natten. Jag har hunnit med allt som jag tänkt mig så jag är nöjd! :)

God Natt!
0 Kommentarer till "Börjar likna nått!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!