Söndag 4 dagar kvar!

Tänkte starta dagen med bildkaos från helgen som jag hittade på mobilen! Jag började i fredags med att ta kort på mitt öga, utan mascara och med mascara. Jag har nämligen köpt en ny sån där fiber-mascara. Loreals Lash architect 4D. Så nu hoppades jag på superlånga ögonfransar! Men jag tyckte inte att det blev så stor skillnad mot någon annan mascara. Dessutom tyckte jag att den va lite jobbig att applicera.

 



Jag gjorde goda smoothies, denna gången med alkohol i också och så goda dom blev! Som jag hade längtat efter lite alkoholdryck! Smakade smaskens! Passade dessutom på att använda ett av glasen jag fick av Fia och Minna i födelsedagspresent i december. :)

 

När vi var färdiga på C.U.M igår så kurrade våra magar. Vi drog till Vapiano på Kungsbron och åt massa god pasta. Är man sugen på pasta ska man definitivt äta på Vapiano, godast i stan enligt mig.

 

 

Nu är det dags för mig att fördereda för att åka till Älvsjö och träna mitt sista Body combat pass innan kryssningen. Dessutom ska jag idag ta och mäta mig som jag pratade om tidigare i veckan! Så det är nog dags att sätta fart nu. Wish me luck!

Ha en bra söndag!

1 Kommentarer till "Söndag 4 dagar kvar!"
Postat av: Anonym

Ta bort bilden!!


Datum: 2012-03-11 / Klockan: 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!