Många förberedelser inför kryssen!

Full fart hela dagen! Har ju försökt njuta lite av det UNDERBARA vårvädret också. Ett barn kom fram till mig idag ute i sandlådan och frågade om jag brann. Jag spelade med och sa att "jaa jag känner mig lite eldig". Då häller ungen en hel spade full med sand på mig för han släkte branden... Haha tji fick jag!
Drog iväg till gymmet efter jobbet. Jäklar så trögt det gick på löpbandet! Hade ju hoppats på mina 32 minuter igen men icke! Efter 10 minuter var jag helt slut så efter 20 minuter fick jag avsluta. Berodde förhoppningsvis på att jag tränade igår, annars har jag haft 2 vilodagar innan jag gett mig på löpbandet.
Avslutade med solning och jag börjar faktiskt se riktigt lagom brun ut på magen i alla fall, ansiktet känns däremot lika vitt fortfarande! Förutom näsan, jag är Rudolf med röda mulen just nu! :P
Nu håller jag på och tvättar mina rave-byxor (och även lite annat så klart) för att sedan nåla upp dom och köra iväg till Maria. Det kommer bli en sen kväll idag känns det som...

Bjuder på en bild från i morse precis innan jag gav mig på brustabletten. Smakade som alla andra brustabletter med apelsinsmak och energi, ja kanske lite, men det kan ju också bero på att jag hållit igång hela dagen på högsta växeln.

Hittade en liten stackars fjärli på marken idag. Den kunde inte flyga så jag hjälpte honom upp på en låda så ingen skulle trampa på honom.. VÅRTECKEN!!

 

0 Kommentarer till "Många förberedelser inför kryssen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!