Planering med bubbel - MYS!

Vilken härlig dag,alltid full av skratt! Vi fick börja med att lära oss lite teori om bränder. En fråga vi fick var hur många av oss som vet hur vi ska ta oss ut när vi är inne och handlar på tex. Ica MAXI, hur många vet var man tar sig ut på en stor H&M i stan? Nää det är inget man kollar upp direkt.. Skrämmande egentligen!!

Sedan var det dags att släcka bränder! Jorå, både i en låda med gasolbrand med en brandsläckare och en klädesbrand på en docka med filt.

Sedan blev det rostbiff och potatissallad, bauguette, jordgubbar och champagne! Detta var en liten slags avslutning på terminen för oss alla. Sedan var det planering på schemat och vi fick en del pappersarbete gjort.

Nu sitter jag och laddar för att åka mot staden och träna. Funderar på om jag ska testa SATS Bromma och riskera att det blir som i vällingby eller om jag ska åka till Sundbyberg och veta att det blir bra träning, kanske till och med till Älvsjö, jag trivs ju så bra där! =)

Men först, en powernap! ;D

0 Kommentarer till "Planering med bubbel - MYS!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!