Sverige ute ut leken...

Sverige ute ur leken och då kan jag blogga. JÄVLIGT spännande match med många mål och ett jävla tryck nere vid försvaren enligt mig. Men tyvärr så slutade det som nog alla vet 2-3 till England. Otur!

Men åter till min vardag. Drog ju iväg till slut och tränade ännu ett pass med Nike traning. Detta pass var inte alls lika jobbigt, varje set var kortare och det var ca 5 set i rad innan 2 minuters vila, vilket för mig är för mkt, jag blir nästan uttråkad när det är vila då. Körde sedan slut på mig själv (eller nja, men nästan) på löpbandet.

När jag sedan kom hem drog jag till Ica och köpte kycklingfile. Lagade middag, gjorde i ordning två glas dagens med jordgubbar och bjöd mamma på och sedan drog matchen igång.

Nu blir det nog till att krypa ner i sängen, titta på ett avsnitt OTH och sedan sova gott, imorgon väntar en kväll med mina tjejer!! =)

 
0 Kommentarer till "Sverige ute ut leken..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!