Träning

En härlig dag på jobbet i solskenet. När jag kom hem tog jag tag i träningskläderna, drog till Sumpan, träffade Timmy och Filip och hade en liten pratstund med dem innan jag drog till gymmet.

Väl inne på gymmet kände jag att jag hade en del aggression som jag ville bli av med, då är det jävligt skönt med detta Body Combat-pass. Tyvärr tog passet i Sumpan tydligen sommarlov nu, så får tyvärr ännu en gång hitta nått annat, eller fortsätta med Älvsjö tills höstpassen sätter igång.

Sen drog jag och inhandlade lite grönt till morgondagens händelse. Då hittade jag även jordgubbar och blev väääldigt sugen, så dagens middag blev jordgubbar och mjölk! Haha! Jävligt gott i alla fall! ;)

0 Kommentarer till "Träning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!