Torsdag

Det känns som om dagarna bara springer iväg. Snart är det semester och jag har inte planerat ett skit egentligen. Visserligen rätt skönt men ändå inte för det finns ju risk att man istället inte gör nånting. Och jag har dessutom endast 3 veckors semester i sommar eftersom mina semesterdagar annars inte räcker..

Jag och mina tjejer pratade om att åka till Västervik över en natt men än så länge har vi inte bokat boendet så vi får väl se om det finns plats för oss nu vid löning. Jag säger som jag sa förra året.. Jag måste börja spara pengar så att jag har en semesterkassa!! Haha! Jag är verkligen SÄMST på det!!

Ska nog köpa mig en semesterspargris!

1 Kommentarer till "Torsdag"
Postat av: Filippa

det bästa ett sparkonto på din bank som de drar en bestämd summa varje månad då saknar du inte de pengarna =p satsa på det till nästa semester =)

Svar: aa fast dem pengarn kan jag lätt dra tillbaka till mitt konto, det är det som är mitt största problem! ;D Jag har försökt spara i flera år, mitt sparkonto ligger nu på 2400 och hade varit lägre om jag inte hade lånat ut dessa pengar! :D
Emelie


Datum: 2012-06-14 / Klockan: 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!