Torsdag

God morgon!!

Hoppas ni har sovit gott för det har jag! Somnade som en stock igår och vaknade inte förrän klockan ringde, det är så otroligt skönt att sova så det finns inte, förstår inte varför jag inte gör det mer! ;)

Idag är det full fart igen, midsommarfirande på jobbet och midsommarmat (om catringfirman håller vad dem skrivit...). Efter jobbet drar jag till Älvsjö och tränar Body Combat. Det känns som om det va länge sen jag körde ett pass men det var bara en vecka sedan! :P

Hoppas ni får en toppendag med solsken!!
1 Kommentarer till "Torsdag"
Postat av: Filippa

Små grodorna, små grodorna.....Tjhooo här kommer vi =D


Datum: 2012-06-21 / Klockan: 06:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!