Torsdag

Åh va jag inte ville gå upp när klockan ringde. Först fattade jag inte ens vad det var som lät, sen fick jag tag på telefonen och tittade på den och tyckte att det stod 09.00 - dags att gå upp. Då undrade jag ju förstås vad som var så viktigt att gå upp till denna lördag.. Ja, det tog mig säkert en halv minut innan det började klarna i min hjärna och jag förstod att det var torsdag, klockan var 05.00 och det var dags att vakna och åka till jobbet.. Haha!

Sitter här och äter lite vattenmelon och sminkar mig. Tydligen ska det vara halvklart hela dagen men bara 15-18 grader! Inte konstigt att man inte känner någon semesterkänsla!! Slår vad om att sommaren kommer i Augusti då jag börjar jobba igen..

God morgon på er!!

0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!