Tjejmys

Idag har varit en härlig dag! Tog rejäl sovmorgon till 10.30, låter inte så länge men jag sov 10 timmar i natt då! Verkligen behövligt!!

Tog det lugnt och gjorde lite vettigt. Sedan tog jag min träningsväska och drog till SATS Älvsjö. Körde ett 30 minuters pass och sedan vidare till jordbro där jag gjorde mig i ordning och lämnade bilen till min skjuts! Skönt att slippa åka kommunalt hem.
Dock har våra tjejmysplaner ändrats väldigt, men jag minna och Linn handlade middag på Vivo och har sedan ätit, druckit gott och blivit underhållna av en överpigg Alice. Haha, barn alltså säger jag bara!

Mysig dag!!

0 Kommentarer till "Tjejmys"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!