Tisdag

Vilken dag!! Jag har gått i tröttmössan hela dagen. Verkligheten börjar komma ifatt mig..

Har varit i skogen och letat efter myror och myrstackar idag med barnen på jobbet, tror att det mest var jag och min kollega som var intresserade.. Haha!

Efter jobbet var jag så jäääkla slut så var tvungen att åka hem och vila lite först. Sov 45 minuter och begav mig sedan till SATS Vällingby C. Aldrig igen. Virrade runt som en vilsen höna där inne och hittade i princip ingenting av det jag ville ha. Så jag gav upp och använde mig av löpbandet i 20 minuter och sedan roddmaskinen i 15 minuter. Avslutade med lite magövningar i det knäpptysta strechrummet. Nej, i framtiden blir det endast pass på det gymmet vill jag säga!

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och titta på första avsnittet av säsong 9 på One tree hill, världens bästa serie! ;)

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!