Studentfirande

Dagens stundentfirande är nu äntligen äntligen över. Jag tog som sagt med mig min kamera för att fotografera lite. Jo men visst - jag har tagit lika många bilder idag som jag gjorde under hela kryssningen i helgen, ca 600 st. Lotta kommer att själv få välja ut dem bästa bilderna och sedan ska jag pilla lite med dem och skicka till dem släktingar som vill ha dem, vilket det var önskemål om.

Nu sitter jag och Tilda och stör mamma med att förfesta medan hon vill gå och lägga sig! Bästa! ;)
Vi drar om en liten stund mot Blåsut där Tilda ska få byta om, sedan blir det raka vägen till Patricia och party hela natten lång. Eftersom Timmy har lånat min bil idag får han dessutom lov att hämta oss efter krogen, sådär lagom vid 5 imorgon bitti! =D

Planerna var först att imorgon dra till skansen på dagen men jag känner att jag måste fan få sova!!! Det är jag värd! Så det blir att möta upp Tilda och Jessica på Fridays vid 5 istället och njuta av lite goda drinkar och ett nationalfirande. Tjoho! Grattis Sverige!

1 Kommentarer till "Studentfirande"
Postat av: Erik Jansson

URL: http://testbloggen.se/
Datum: 2012-06-05 / Klockan: 23:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!