Student och flytt

Sådär ja! Sommarfesten är över och jag är fullproppad med tårta. Tyvärr började det ju regna så tårtorna hamnade inte alls på samma mysiga sätt, utomhus på långa rader utan vi fick dela upp dem på olika avdelningar. Så därför blev det ingen bild. 

Men när jag kom hem så fortsatte jag att hålla igång genom att hjälpa mamma i lokalen där vi ska hålla Lottas studentmottagning imorgon. Lillskiten tar studenten!! Fint blev det till slut.
På utspringet och på studentmottagningen kommer jag att ta kort med min kamera, hoppas på bra väder för då blir det bäst bilder! ;) 

Tillbaka hemma var det dags att inreda mitt rum, hörde ni, MITT rum! Syrran flyttade ut idag och in flyttar jag ordentligt! Så nu har jag ett eget rum tills jag får egen lägenhet! Skönt! :)
Dock har jag ingen TV så vi ställde in datorn så att jag kan kolla på den iaf!



Nu är det dags för mig att lägga mig. Jag har suttit och varit arg som ett bi halva kvällen. Förstår ibland inte hur jag tänker men det är skönt att det iaf inte bara är jag som reagerar! Jag har för fina vänner!! ♥

Puss och god natt!

0 Kommentarer till "Student och flytt"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!