Söndag

Här var det dålig uppdatering ja... Men ni vet ju varför. Jag har haft massor för mig och mobilappen fungerar inte. Då blir det tyvärr rätt tyst.

I fredags drog jag ju iväg och käkade i stan och gick på bio med en vän. Vi hamnade på Kungshallarna och båda två fastnade för Bea-sås - MUMS! Det va grymt gott för att vara snabbmat.
Filmen vi såg var ju som sagt Men in black 3. Jag tyckte den va riktigt bra och höll samma standard som de två tidigare filmerna. Rolig och spännande, lätt värd att se!

Igår morse skulle det ätas nyttig frukost för jag har faktiskt saknat kvar, proteinpulver, frukt och nötter. Men väl i affären för att inhandla dessa ingredienser, hittades... Kakor! Bl.a. Ballerina-kakor med fyllning! Åh så nyttig frukosten blev med kakor till efterrätt! Haha!

Sen iväg till Sumpan och hem till Filip. Det var dags för träning. Jag skulle testa SATS Sundbyberg och Timmy och Filip skulle testa World class där. Efter 30 minuter i lägenheten där Filip skulle tagga för träning genom att äta godis, haha, så kom vi äntligen iväg.

Jag säger bara så här:
Jag har en sån jäääävla träningsvärk i mina ben idag. Ser ut som en pensionär som skitit på sig när jag gör knackliga försök till att gå.
Jag hade slut på tränings-idéer igår och testade en app som heter Nike training. Jag fick ett helt 45 minuters pass inkl uppvärmning 4 minuter, 30 sek vila mellan nästan varje set och stretch 5 minuter. Sedan berättade damen i lurarna precis vad jag skulle göra och när. När jag såg hela passet framför mig så såg det inte alls jobbigt ut men jag hade sååå fel. Jag var totalt slut efteråt, riktigt skönt!
Men idag får jag istället lida... Men den appen var ett tips till er som har slut på träningsidéer! :)

Sedan var det dags att fixa sig för kvällen. Förfest hos Filip och sedan utgång på Garbo. Från början såg det bara ut att bli jag och grabbarna (Timmy, Filip, Johan, Oscar, Ronnie och Tobbe) men lite senare anslöt sig Minna också! :)
Vi hade en så jäkla rolig utekväll med en väldig massa shots som slutade i alldeles för mycket fylla och till slut somnade vi tre stycken i en liten soffa och vaknade tidigt i morse av värmeslag under ett duntäcke!! Haha!
Så det kan gå när man går all in men så kul vi hade!

Lida har jag fått göra idag, mått som en gammal stinkande sopsäck. Sovit bort det mesta av dagen och mina vakna timmar har jag försökt äta i hopp om att må bättre!

Vilken helg! Fler av dem måste jag säga! Det är helger som denna som får mig att må bra, som man känner att man lever och gör det man blir lycklig av. Jag trivs rätt bra med mitt liv just nu, klart jag har mina dåliga känslodagar också, men till största del känns det mesta bra.

Det var allt för mig för denna helg. Imorgon är det ny vecka och endast 4 veckor kvar till semestern. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på!! =D

God natt!!

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!