Onsdag

En mysig morgon med smaskig frukost och PW till jobbet med solsken i ögonvrån. Kan dagen starta bättre?
Lite bortfall på barn på jobbet gör också att vi hinner med en del pappersarbete.

Igår köptes en ny smak av chips in, med smak av varma mackor.. Hmm, det var nog inte dem godaste chipsen jag ätit men visst var det en smak av varma mackor man kände där!

Idag efter jobbet ska jag promenera hem (hoppas jag slipper regn tack!) och eventuellt blir det en tredje promenad idag fast den sista med sällskap av Ronnie. Promenader med sina vänner borde göras oftare, speciellt när dem bor så pass nära! =)

Dags att börja röra mig tillbaka från rasten. Ha en fortsatt bra dag!


 

 

 

2 Kommentarer till "Onsdag"
Postat av: bf

Dom är ju vidriga! Kunde inte äta upp, fick slänga påsen. Samma med cheeseburger-chipsen. Vet inte om dom slagit sig i huvudet på Estrella. Bätte med OLW, dom gör allting rätt, alltid!

Svar: Haha, jag är inget fan av chips överhuvudtaget men testa måste man ju för jag älskar varma mackor! ;)
Emelie


Datum: 2012-06-13 / Klockan: 14:01:13
Postat av: bf

Exakt så tänkte jag också, varma mackor är ju lätt det godaste som finns! Men alltså jag vet inte vad du gör för fel med dina varma mackor om du kände smak av dom i den där påsen?

Svar: Haha asså nått i stuk med varma mackor var det ju men inte mina varma mackor direkt! ;D
Emelie


Datum: 2012-06-14 / Klockan: 07:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!