Onsdag

Igår var som sagt en fullspäckad dag. Utflykt på jobbet, åkte direkt till högdalen där jag mötte upp Jeanette för att gå på visningen av en lägenhet till mig. Den var fräschare än vad jag hade tänkt mig och jag hade säkert fått den om jag ville, men jag valde att tacka nej. Det var en del brister i köket som gjorde att jag till slut bestämde mig. 

Efter visningen tog vi en promenad på 1,5 timme cirka, vi hade mycket att prata om, vi har ju trots allt inte setts på väldigt länge. Så det var väldigt trevligt!! =)

Sen drog jag vidare till västra skogen där jag skulle plocka upp Timmy för att åka vidare hem till Johan i Kista där ett väldigt gäng med människor väntade med grill och fotboll. Men eftersom Timmy fick jobba över 1,5 timme så hann inte vi med grillen och såg bara halva matchen, men det va trevligt ändå!

Idag är det härliga sommar ute! Jag har precis legat 20 minuter i solen (nja det blev visserligen molnigt när just jag kom ut.. typiskt!) men shortsen är på!! 

Efter jobbet ska jag åka iväg till Haninge, undra hur de kommer gå med trafiken.. Men vad gör man inte för att få träna med Stefan! Haha! Here we gooo!!

Ha en bra dag!!



Vi fick även presenter av två barn på jobbet, en fin blomma och mumsigt godis!! Förmån med att jobba på förskola! ;D







0 Kommentarer till "Onsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!