Onsdag

Hallooooo!

Hoppas ni har sovit gott!
Igår efter jobbet skulle jag träna men istället drog jag och träffade en kompis, han åt mat och vi hade en lååång pratstund och avslutade med en liten promenad runt Sundbybergs kvarter.
Efter de drog jag till gymmet, körde ett bra helkroppspass, drog till Willys och "storhandlade" och plockade upp en annan kompis. Vi ska kolla på Ice Age 4 i helgen så vi har bestämt att kolla på alla tidigare filmer innan vi ser 4an. Började med ettan igår, vilket är min favorit av alla filmer. Jag har sett den säkert 30 gånger MINST.
Kan många repliker utantill "Den är grön, dem stack för två timmar sen"... Haha! Nej den är grym!!

Idag ska jag iväg och träffa bebis, kommer blir myyyyys!
Ha en toppendag!

0 Kommentarer till "Onsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!