Massa jordgubbar!

Go kväller!
Här sitter jag i sängen och mumsar upp det sista av mitt presentgodis, känner att jag vill bli av med det så fort som möjligt! =D

Drog iväg på träningen efter jobbet och idag hade vi en vikarie som var nyutbildad men jag tycker nog att hon höll måttet riktigt bra för att vara helt ny. Jag själv har haft mina tankar på att utbilda mig till gruppträningsinstruktör eller PT men det kostar tyvärr en hel del.. Men om jag väl skulle göra det så kan jag bara tänka på vilken scenskräck jag skulle få, kunde knappt läsa en uppsats i skolan!

Efter träningen mötte jag upp Timmy, han skulle till Kista och jag skulle dit och hämta mina solbrillor så det är klart att han kan få skjuts då! ;)
Väl framme bjöds det på jordgubbar och glass, det kan man ju inte tacka ner till! ;) Sen började matchen mellan Portugal och Tjeckien och den kunde jag ju inte slita mig ifrån så kom inte därifrån förrän vid typ 11 och nu nyss hemkommen! =D

Vi fick även massa jordgubbar till mellis idag tillsammans med mjölk, lite bortskämda är vi förskolepedagoger minsann! ;)

Dags att krypa ner i sängen för imorgon väntar en härlig dag med mycket sol! Hoppas bara att det blir som SMHI säger...

God natt!
0 Kommentarer till "Massa jordgubbar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!