Måndagskväll

Det va ju synd att det inte hände så mycket i första halvlek då (jag är ju ute efter så många mål som möjligt, haha) för jag måste nu svika TV:n och röra mig till sängen.. Jag är AP-trött och ska upp vid 5 imorgon.. Synd men sant i dessa EM-tider.. Men men lite fick jag se iaf! Kommer få sms-uppdatering hoppas jag! =D

Imorgon står träning på schemat och jag hoppas på att kunna gå något bättre! ;)

God natt!

 

Fick sällskap av en nyduschad hund (luktar ju inte mumma direkt!).. Nej nu går jag och lägger mig så jag slipper vara vaken när Sverige förlorar....

2 Kommentarer till "Måndagskväll"
Postat av: Fotograf Malin Sundin

RE: tack så mycket :) jag har väl fotograferat ordentligt i 1-2 år typ! om du vill lära dig din kamera kan jag rekommendera emelie ohlssons webbkurser, helt awesome :)

URL: http://malinsundin.blogg.se
Datum: 2012-06-12 / Klockan: 10:54:07
Postat av: Fotograf Malin Sundin

foooooooooooootboll :D

Svar: Den såg jag faktiskt inte! ;D vem vann?
Emelie

URL: http://malinsundin.blogg.se
Datum: 2012-06-14 / Klockan: 02:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!