Måndag

Ush så¨trött jag var i morse, men får dock skylla mig själv. Kom inte i säng förrän vid 12 och klockan ringde vid 5 igen.. Dumt Emelie!
Men men, öppning på jobbet och sedan kommer jag att jobba enda fram till ca 17. Idag är det nämligen årets höjdpunkt på min förskola - Sommarfesten. Sommarfesten innebär för oss massa sång och en tårtparad med ca 50st tårt- och kakfat. Mycket säger ni, men ändå så försvinner allt på ca 30 minuter! Helt oroligt så folket slänger i sig, men det är klart, man vill ju smaka på alla! :D Ska försöka komma ihåg att ta kort på tårtorna! ;)

Det bästa av allt är att min superträningsperiod eller vad man ska kalla det tog slut innan helgen. Jag har svullat allt möjligt för att släcka min törst efter godsaker. Detta innebär att jag kan mumsa även tårta bäst jag vill. Träningen kommer att fortsätta ca 3 dagar i veckan eftersom jag tycker det är roligt, även promenaderna till jobbet, men kosten kommer att se lite annorlunda ut då jag kommer tillåta mig själv att äta lite mer vad jag vill. 

Detta uppehåll kommer jag ha under hela sommaren och sedan kör jag igång med ett nått delmål i höst, beroende på hur kroppen har format sig efter sommaren. Jag älskar glass, godis, cider och drinkar så jag tänker inte förbjuda mig dessa under årets bästa tid - sommaren! 

0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!