Måndag

God morgon!

Börjar dagen med att undra va fan jag har ställt larmet 06.45 en söndag för!?!? Tills tanken slog mig... tusan, det är ju måndag... Det var bara att släpa sig upp!

Idag känner jag mig dock lite som en annan människa. Efter ett samtal igår så släppte en del tyngd från mina axlar och på ett sätt känns saker och ting lättare. Att prata om saker och ting ordentligt som vuxna människor underlättar allting.

Ska iväg till jobbet strax och sedan blir det träning. Jag har däremot inte bestämt mig ifall jag tänker träna BC i Vällingby eller ett Nike Training pass i Sundbyberg.

Dags att börja sminka mig nu, vi hörs senare!

0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!