Ingen träning

Nä, det blev inte de. Kände när jag väl slutade att jag aldrig skulle hinna åka igenom alla dessa köer i Alvik och på Essingen och Nynäsvägen på en timme för att hinna till passet. Så istället åkte jag hem och har fixat lite sånt som jag inte har hunnit med annars.

Känns bra det med att bli av med detta småfix som man annars lägger som sista prioritering tex sortera räkningar, lägga upp bilder, fixa med mondaybar-bokningen, städa rummet osv.

Kvar har jag att dammsuga lite, byta lakan och måla mina två naglar som nu lossnat. Dessutom kan jag ju alltid sätta mig och redigera bilder, har en hel del kvar från MondayBar-kryssningen...

Ja som sagt, det finns att göra. Min tanke om att gå och lägga mig 21.00 idag försvann just.. Haha!

Om jag sätter fart nu så kanske jag hinner med en del iaf innan klockan är 21! ;)

0 Kommentarer till "Ingen träning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!