Freeeeedag!

God morgon alla fredagsälskare som är uppe med tuppen som jag!

Idag ser det ut att bli en härlig dag. Jag har planeringsdag på jobbet vilket innebär planering inför hösten med massor av pappersarbete, snygga brandmän på brandutbildningen (alla gamla kollegor blir ju helt till sig! ;D), bubbel och smörgåstårta till lunch! Det verkar väl bli en bra jobbdag! ;)

Efter jobbet tänkte jag, om inte Linda tryckt i mig för mycket bubbel ;) , åka iväg och träna! Vi får väl se hur det går. Men annars har jag inte ett skit planerat en härlig fredagskväll som denna faktiskt, men även det kan vara rätt skönt ibland. Då kommer jag kunna sova inför morgondagen, som dessvärre ändras från dag till dag...

Ha så kul idag/ikväll alla ni som ska på Summerburst, jag är inte alls avis...Typiskt!

1 Kommentarer till "Freeeeedag!"
Postat av: Filippa

Kuckelikuuuu jag är oxå uppe nuuuu!! ;)
Det blir potatissallad och rostbiff ingen smörgåstårta.... Men kul ska det bbli =)
Kram

Svar: Ja vilken besvikelse, jag som sett fram emot smörgåstårta såååå! =D Men planeringsdagar är alltid lite extra sköna! Som jag sa, kortvecka denna vecka! ;D
Emelie


Datum: 2012-06-15 / Klockan: 07:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!