Fredag!!

God morgon alla solstrålar!! Klarblå himmel och solsken i ögonvrån. Vilket perfekt väder för att promenera till jobbet! Känns som om det kommer bli en bra dag idag.

Igår fick jag ännu en liten present att två barn på jobbet, en flaska rosé. Dessa flaskor är helt toppen för sommarens sköna dagar vill jag lova! Fick ju även en flaska dagen innan midsommar som kom bra till användning just då. Vet inte om jag berättade om den presenten? Hmm.. Nu känns det som om jag har glömt flera presenter. På sommarfesten fick vi ju även en ros och en champagneflaska vardera.

Dessa presenter kan ses som en uppskattning, en fin gest eller en plikt för att alla andra ger presenter, men igår fick jag återigen känna på detta på ett annat sätt. En förälder sa till mig: Tack Emelie för att du är så bra.
Det värmer i hjärtat när föräldrarna visar uppskattning för allt vi gör för deras barn.

Nej dags att sätta fart så jag kommer iväg på promenaden i tid. =)
Ha en toppen-fredag!!

0 Kommentarer till "Fredag!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!