Flyttdag

Oj oj vilket jobb jag har haft hela dagen. Jag och mamma åkte till Högdalen och hämta mina sista saker hemifrån Piere. Jag trodde dock att det bara var lite grann MEN... hör och häpna, det slutade med 10 flyttkartonger och en hel del lösa saker, till och med möbler.. 
Dessa har jag sedan kämpat med att gå igenom allihopa, slängt, sorterat och packat upp. Jag blev till och med färdig! Den ni! Full fart på mig idag. 

I morse började jag fibbla lite med min kamera dessutom. Läste mig lite till hur man kan göra med olika bländartal och slutartider i en bild och jag började faktiskt få till det riktigt bra kändes det som. 





Ser ni hur skärpan i bakgrunden har ändrats i bilderna? (Ja även ljuset i bakgrunden men jag hade lite problem i början med att hitta en bra balans mellan de olika funtionerna..)

Riktigt kul!!
0 Kommentarer till "Flyttdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!