En trött Emelie

Jag är ganska trött faktiskt! Har jobbat på och dessutom dem sista timmarna i strålande sol vilket gör kroppen ännu mera trött. Men ändå tog jag på mig min lilla ryggsäck och promenerade hem i rask takt.

Nu har jag precis ätit upp matlådan som blev över från gårdagens middag och är återigen proppmätt.. Ett återkommande fenomen sedan min kost och träningsperiod tog slut.. hmm undra varför.. !

Tänker lägga mig en liten stund och vila innan det är dags att bege sig till Bromma för att träffa Ronnie och ta en ännu en promenad.. Har jag tur kan jag övertala honom att vi tar en glass i solen istället! ;)

0 Kommentarer till "En trött Emelie"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!