Body Combat

Som ni vet har jag ju lagt ner det där med kost just nu. MEN! Jag menar verkligen ett stort MEN! 1. Min mage säger upp sig, den både smärtar, är svullen och svider och har gjort sedan jag klev i land från Monday Bar. (På båten tänkte jag inte på hur magen kände sig, hade en del annat för mig då haha!)

Så jag måste börja vara lite mer strikt ändå. Speciellt när det gäller mackorna... Jag älskar mackor.. Idag har jag ätit typ 7 stycken! Hm.. Tydligen inte så bra. Drar tillbaka dem genast och ser hur magen mår då. Sen kanske jag inte behöver överdriva med godis och alkohol och annan skräpmat.

2. Maten har även satt sina spår på annat sätt. Jag kände inte alls samma ork som vanligt på träningen idag! Är det för all skräpmat tro? Kan nog stämma...

Så ja, det blir lite skärpning på maten ändå, men för magen och orkens skull. Jag ska hitta en balans mellan deff och må bra. Det blir nog lätt tror jag.

Jag uppgraderade förresten mitt SATS-kort vilket nu innebär att jag kan träna på alla SATS-center i Stockholm. Då kan jag fortsätta träna för Stefan och jag kan träna på det närmsta centret dem dagar jag bara ska gymma. Får testa både Bromma, Sundbyberg och Vällingby. När jag är i stan t.ex. på helger kommer jag definitivt fortsätta träna på Älvsjö, trivs bra där, både med centret och personalen! =)

Men se upp, jag kan numera dyka upp var som helst! ;)

Nu sitter jag, på systers begäran och laddar upp de absolut bästa bilderna från hennes student. Dem är inte tillfixade men jag tycker de flesta bilderna var fina i sig, speciellt dem på henne vilket är dem viktigaste. Fick en så otroligt härlig bild från deras flak.
Ett riktigt magic moment som vi kallar det!!

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!