Bebismys <3

Full fart på jobbet idag, vi gör massor med städning och pappersarbete inför sommaren just nu och det är faktiskt en hel som ska göras innan nästa fredag då vi stänger. Känns sjukt att det är så nära till semestern, titta på vädret liksom! 

Efter jobbet drog jag och plockade upp Tilda. Vi åkte sedan vidare hem till de nyblivna föräldrarna Rebecca och Loke. När vi kom dit var lille Bebis lite vaken, han åt lite och sedan ville han sova. Han fick somna i min famn och en stund senare sov han vidare hos Tilda. Han är ju bara för söt, en riktigt fin bebis! 

Nu är jag hemma igen och har redan hunnit trycka i mig en portion köttbullar, potatis, gräddsås och lingonsylt.. Onyttigt men fan så gott!! 

Tänker passa på att lägga mig tidigt idag också och få lite skönhetssömn. Imorgon är det träning och Body Combat som gäller, denna gång i Sundbyberg om jag inte minns fel! Spännande! Jag letade faktiskt upp vart salen låg nånstans i lokalen senast jag var där, börjar känna mig liiite mer hemma! Haha! 

God natt! 



I respekt till Rebecca, lägger jag inte upp några bilder från bebismyset, men denna är ack lika bedårande!
1 Kommentarer till "Bebismys <3"
Postat av: Filippa

Ååååhhh...bebisar är ju helt underbara och "farliga" Man blir alltid så sugen påe n litenigen när man ser de ljuvliga krabaterna =)

Svar: Oj jaaa!! Han va helt underbar!! Du ska få se imorgon :D
Emelie


Datum: 2012-06-27 / Klockan: 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!