"Är du instruktör eller?"

Drog iväg på Body Combat idag, även om det inte var Stefan så kände jag att jag måste, det var så länge sen. Väl där så upptäckte jag att vi hade en vikarie som hette Lina.
Vi körde igång och hon var helt okej som instruktör, lagom rolig och pushade på bra!
Efteråt så kände jag för att lägga till några magövningar och stretcha lite extra när jag ändå stod på 2 timmars parkeringen.
Så när jag sitter där redo för mitt första set så kommer Lina in och börjar prata med mig:

Lina - Hejsan! Känns det bra?
Jag - Absolut, det gör det alltid!
Lina - Du, är du instruktör eller?
Jag - Haha nej, det är jag inte.
Lina - Du kanske har hållt på länge?
Jag - Ja, varje torsdag i ett år faktiskt.
Lina - Aaah, för du har en grym teknik! Bra jobbat!

Lite extra stolt jag kände mig när jag gick från gymmet då vill jag säga! ;)

Tänker (försöka iaf) krypa ner i sängen tidigt idag, måste ta igen en massa timmar som gått förlorade dem senaste veckorna...
Igår somnade jag faktiskt strax innan 11 vilket är första gången på länge!! Dock vaknade jag en halvtimme senare ur en mardröm jag inte ens kommer ihåg!! Haha, typiskt!!

0 Kommentarer till ""Är du instruktör eller?""

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!