Ändrade planer

Fick ett sms idag som gjorde att jag ändrade mins planer på att träna och handla. Jag måste verkligen komma ihåg att tänka mig för innan jag säger saker.. Gah! Blir tokig på mig själv för jag är en expert på att säga för mycket, alltså jag är ibland för öppen med saker jag tycker och har varit med om, men jag glömmer detaljen att det ibland kan såra andra...
Men nu hoppas jag att det är uppklarat och att jag återigen lärt mig en läxa! :)
Sen fick jag trevligt sällskap resten av kvällen med en hel del skratt! :)
Får bli hårdare träning imorgon istället!! ;)

Dags att möta John blund!!
God natt!!
0 Kommentarer till "Ändrade planer"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!