After work

Tjohej! Fick för det första jobba över idag, det var en väääälig massa barn kvar när jag egentlige slutade!

Men sen drog jag till Sundbyberg och tränade mig ett Nike Training-pass, kände inte att det fanns tid till ett BC-pass. Gick riktigt bra!

Efteråt skulle jag eventuellt träffat Filip en snabbis men han skulle göra annat så vi skulle ta det en "lugnare dag" som han kallade det! :P

Då drog jag hem istället och har stått och lagat en matsäck till mig och ena kollegan, för imorgon ska vi till skogen hela förmiddagen och äta lunch i skogen, som en liten avslutning.

Till sist har jag även försökt göra nått åt mina tragiska naglar. Dem ser förjääävliga ut om jag får säga det själv och så har dem börjat lossna. Men jag vill inte förstöra mina riktiga naglar mer än dem redan är så kämpar ett tag till, tills dem lossnar själva eller jag har pengar till att gå och fixa nya.

Nu är det dags att krypa ner i sängen, imorgon ska jag på visning i Högdalen med Jeanette. Det ska bli spännande!
0 Kommentarer till "After work"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!