Vilken helg!

I fredags mådde jag bättre igen, både i huvudet och i magen. Det är inte det lättaste att försöka ta det lugnt när det är kaos på jobbet så det tog väl riktigt hårt på krafterna. Så fredagens nöje var välkommet. Det var dags för Piere att få sin julklapp och födelsedagspresent - restaurangbesök och Robert Gustavssons 25 års jubileumsrevy. Piere såg verkligen fram emot det här så det va riktigt roligt att följa med honom. Vi åt en god middag med efterrätt på Blå Dörren i slussen och tog sedan en taxi till Cirkus på djurgården. Vi fick platser på sidan och såg inte en liten del av scenen men det blev bra ändå, man hörde ju vad Robert sa och hans skämt är ju huvudsaken. Dessutom så spelade han de roligaste sketcherna mitt på scenen. Favoriten är ju Illern Göran!! Vi skrattade så vi höll på att trilla av stolarna! Efteråt åkte vi hem och somna gott i vår himmelska säng!! (BÄSTA köpet på länge!!)


I lördags blev till att gå upp tidigt för att hinna med allt. Först frukost, sen storhandla, sen städa och till sist göra oss i ordning för klockan 17.00 kom de första gästerna för förfesten. Vi skulle fira Piere, men nu i denna stund jag skriver detta kom jag på att vi inte ens sjöng för honom! Ooops.. Aja, tur att han inte gillar att bli firad så vi skyller på att vi höll det på "låg firande-nivå"! Haha! Strax efter 10 drog Piere med några vänner till Monday Bar White och vi andra stannade kvar hemma hos oss. Förfesten fortsatte till runt 12-slaget och sedan resten av gänget ut på krogen och jag andades ut och skulle njuta av tystnaden... Trodde jag ja!! Vår höga musik hade ju gjort att jag inte lagt märke till att grannen över oss också hade partaj och musiken för högsta volym.. Skit då.. Tur att jag kan sova trots oljud.

Jag tog det ju lugnt igår för att kunna orka upp till dagens träningspass på SATS. Och visst blev det träning av och dessutom i mina nya träningskläder. Satt som en smäck!! Vi hade en vikarie som jag tyvärr tyckte va lite bättre än Alexander... Han kan få vikariera flera gånger! =D

Nu ska jag ge mig på att laga fläskytterfile i ugn och potatisgratäng. Trevlig kväll!

0 Kommentarer till "Vilken helg!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!