Vilken dag!

Tjoho vilken dag detta blev!
Körde slut på mig själv på BC-passet, trodde till och med vissa stunder att jag var på väg att svimma. Ibland tror jag nog att jag är bättre än jag är, eller orkar mer än jag gör! :P
Dessutom var det en ny instruktör idag också. Alexander hette han och det är han som kommer att hålla i söndagspasset. Det var lite annorlunda att ha nån annan än Stefan, men det funkade rätt bra. Är ju van vid att i förväg få veta vad som kommer härnäst eller hur många "takter" men jag lär mig tids nog Alexanders sätt också. :))

När jag kom hem dog jag på soffan och jag fick länge och väl, fundera på hur jag skulle ta mig därifrån. Till slut blev jag kissnödig och fick lov att resa på mig så det inte skulle hända en olycka. :P sen tvingade jag mig att sätta igång att plocka undan julen, och det ena ledde till andra och plötsligt storstädade jag hela lägenheten!

Nu har jag och Piere ätit middag och tittar Alice i underlandet!

Trevlig kväll!!

0 Kommentarer till "Vilken dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!