Tisdag

God morgon!

Igår efter jobbet drog jag och tränade. Jag har ju ganska så svårt att komma igång när jag ska köra styrkepass men i söndags letade jag upp ett löpprogram som ska hjälpa mig att kunna springa 20 minuter i sträck och bara de brukar göra att själva styrketräningen flyter på med en bra uppvärmning.
Sen så hörde jag med person lite om hur jag ska göra med träningen eftersom jag tränar två dagar i rad, varav ena dagen är Body combat där det känns som att jag tränar hela kroppen och musklerna behöver ju egentligen vila. Men han sa iaf att jag skulle köra ett hårt styrkepass på onsdagen då BC inte är så byggande av muskler. Sen kör jag BC torsdagar och söndagar och de måndagar jag tränar ska jag försöka hänga med Tilda och simma.
Det blir nog bra det här ska ni se! :)) tänkte försöka hitta ett helkroppsprogram som jag kan köra på onsdagarna, fast med variation, de borde göra det roligare och dessutom börja med löpning. Nu kör vi!!

1 Kommentarer till "Tisdag"
Postat av: Filippa

Träningsnörd!!1 ;D skoja bara!! Du är duktig och hälsosam =) Kram


Datum: 2012-01-10 / Klockan: 20:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!