Lördagsmys!

Lördag för mig är rätt ofta tvättdag, så även denna. Klockan fick till och med väcka mig vid 12, eftersom natten blev lång med så gott sällskap!
Så jag puttade på Piere och vi lyckades faktiskt komma i tid till tvättstugan denna gång. Denna aktivitet är inte den roligaste i vår lilla familj. Jag försöker alltid ha humöret uppe för jag får brottas med hulken under dessa tre timmar, Piere AVSKYR tvättstugan! Man behöver bara nämna ordet tvätt så ändrar han färg till grön. Men så fort timmarna är över så blir han sig själv igen och då låg vi och mös i soffan idag.

Jag gav mig återigen på det där med ny musik till telefonen och det tar ju sin lilla tid att hitta nya låtar och ladda ner dessa. Speciellt om nånting krånglar!

Plötsligt började magen kurra och vi bestämde oss för att göra korvstroganoff. Men mitt i matlagningen upptäckte vi att en ingrediens var gammal! OH NO!! Men jag slängde mig in i skåpen och letade upp reserver och tro det eller ej, lyckades riktigt bra!! Ger stroganoffen lätt 4 av 5 korvar! :D

Piere drog iväg och jag har kollat på film hela kvällen. Bäddade sängen och duschade nyss och nu sitter jag i soffan med en kopp te innan jag ska krypa ner! En helt okej lördag för mig!

God natt!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/374316/images/2012/pic_185580232.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/374316/images/2012/pic_185580232.jpg" class="image">

0 Kommentarer till "Lördagsmys!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!