Lördagsmys <3

Idag har jag haft en lugn morgon och tittat på Prinsessan och Grodan medan Piere låg och sov. Sedan väckte jag honom och vi låg i sängen och bara myste i nån timme innan vi tvingade oss ur sängen. Detta tycker jag det är det bästa med helger, att ligga i sängen och bara ha det bra, krama om varandra och gå upp precis när man vill. Men sen var det dags att göra oss i ordning för att åka iväg till Heron City. Där skulle vi träffa Rebecca och Loke för att käka middag och kolla på bio. Filmen blev den nya svenska actionfilmen Hamilton och jag tror vi alla blev lika förvånade över hur bra den faktiskt va! Svenska actionfilmer har ju inte det bästa ryktet men jag tyckte verkligen att denna höll måttet genom hela filmen och Mikael Persbrandt är ju grym i sin roll, klart bästa skådespelaren för den rollen!

0 Kommentarer till "Lördagsmys <3"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!