Hej å hå, jobba på!

Vilken jäkla dag! Somnade sent igår, upp halv 5 idag, öppnade på jobbet, barnen var som yra höns, slutade 3 och eftersom jag känt mig krasslig idag så åkte jag hem till mamma och halvsov i en timme innan jag tog mig tillbaka till jobbet där vi hade möte med långa diskussioner i 3 timmar plus avdelningsmöte i en timme till. Och vädret har ju inte gjort dagen mer underbar...
Nu ligger jag i sängen och nyser och katten svarar, jag måste ha nått magiskt kattspråk i mina nysningar. Imorgon måste jag åka till pappa med bilen för snart rasar drivknutarna!
GOD NATT!

0 Kommentarer till "Hej å hå, jobba på!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!