Frukost!

Här sitter jag och mumsar frukost - mannagrynsgröt och en smörgås med skinka! Och nu tänker ni var fan sitter hon!?
Men det är för att jag har slagit ihop två rutiner - frukost och sminkning! Och i slutet har jag alltid frukost kvar och då sitter jag här på golvet i hallen på min lilla madrass framför spegeln och äter, rätt lustigt men jag sparar tid! :D

Ha en trevlig dag!!

2 Kommentarer till "Frukost!"
Postat av: Filippa

Hahaha!! =D Underbar bild!! Snacka om effektiv!!!


Datum: 2012-01-09 / Klockan: 18:50:55
Postat av: Lillknoddan

Ja du ser så glad man blir av mannagrynsgröt! :D


Datum: 2012-01-10 / Klockan: 20:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!